Semiha89 Arkadaslar 8+2 yim bu hafta sonu 2. Ayım bitiyor. Bu zamana kadar pek zorlanmadım. Bugun biraz uykum fazla sanki işyerinde uyukluyorum. Sizlerin nasıl? Bugun hastaneye gittim bol proteinli şeyler ye dedi et yumurta filan dedi.
damlanne Semiha89 valla yediğimden içtigimden tad alamıyorum bide sabah ögürmeler hariç herşey yolunda şükür 🤲😍
Ecrinbzkrt Semiha89 nasıpse yarın 8 oluyorum bende valla hamılemıyım degılmıyım hıc belli degıl cok şükür randevum bırdakı ay zaman hıc gecmıyo saglıklımı goreyım dıe☺️
hndgkct Semiha89 biz de bugün 8+6 yız yarın 9 hafta olucak çok şükür 🙏🤲 bende de hiç sıkıntı yok bi idrar yollarında iltihap var o sıkıntı yaptı başka da birseyim yok sanki hamile değilmişim gibi geliyor ☺️ Pazartesi kontrolümüz var inş herşey yolundadır♥️🤲
Deletedmom0010 Benimde hiç bir şeuim yok ne uyku ne mide bulantısı kusma hamile değilim sanki sdce sancılarım bazense kasıklarım ağrıyor okdr
elfiikar hndgkct 9+0dayız bende de idraryolu enfeksiyonu çıktı ama dahiliyede yaptırmıştım. Sonuçları kadın hast. doktoruna haftaya cuma göstericem anca o zamana kadar taharet suyuma sirke eklicem inşallah antibiyotiğe gerek kalmadan biter