Turkan09 Kızlar 10 haftalık hamileyim ve folikasidim bitti 2 hafta için sizde kullanmama gerek var mı yoksa yok mu tavsiyeleriniz nelerdir
Ceylan35 Turkan09 bence 3. Ayını doldurana kadar kullan ben 15 haftaliga kadar doktorun onayıyla kullandım
Ceylan35 Turkan09 git sağlık ocağından iste ucretsiz veriyolar doktor kesene kadar devam et kendi başına iş yapma bebeğin beyin gelişimi için 2 hafta değil 2 gün bile onemli