Aozge Mervekara95 troid hastasıyım, etrox 25 mg 50 mg, birde oreferon kann ılacı kullanıyorum. Ya siz?
Selinglr Cemre20 o decaviti nasıl yutuyorsunuz ben yutamıyorum napıcam bılmıyorum surubu felan varmıdır sızce
Cemre20 Selinglr valla ben de bi gün yutarken boğazımda kalıcak diye çok korkuyorum haklısınız 🤣 şurubu var mi bilmiyorum
Fasulyem_1 Mervekara95 bneşm 14+3 12. Haftadan beri folik asit vermedi. Megadeyn vitamin ve feramat demir ilacı kullanıyorum. Bir gün birini diger gün birini verdi.
Fasulyem_1 Birde balık yagı kullanan varmı ben et tavuk balık vs yiyemiyorum sadece protein olarak yumurta yiyebiliyorum. Balık yagı için erken 4. 5.aydan sonra dedi doktorum. Var mı bu haftalarda kullanmaya başlayan
masalsii Fasulyem_1 bana duosvit yazdı doktor icinde omega3 ve birçok vitamin var araştır istersen doktoruna sorabilirsin
Beybitooo Fasulyem_1 bana doktorum innate pronatal diye bi vitamin yazdi bunun dışında hiç bi vitamini kullanamama gerek olmadığını söyledi içinde 500 mg balık yağı omega 3 var 😊
Ozgesn Selinglr dimi yani tam 14+0 olunca ❤️ O zaman 5 günüm kalmış ay bu zaman da geçmek bilmiyor hayırlısıyla 20 haftalık oluversem de 😂😂
kitapkurdu Mervekara95 dün 2.trimestere geçtik. 14. Haftada tamamlanıyor 3.ay. Haftaya randevum var bakalım neler olacak 😊