Felipe
Arkadaslar oldum olası ilaca ve ilaç kullanımına karşıyım ne bileyim hasta olacagım zamanlar bile hep doğal şeylerle iyileşmeye bakarım.. benım mide ekşimem aşırı oluyodu 26 haftalığım hiç doktordan ilaç istemedim.. annem babaannem eskiler hep mide ekşimesini soğuk bir bardak süt içerek Geçiriyorlarmış denedim aynı şekilde ne zmaan midem ekşise yansa çok iyi geliyor belki burda arkadaslarıma yardımcı olurum diye paylaşmak istedim aklınızda bulunsun..1 bardak sade soğuk süt