Blackmom Arkadaşlar 20 haftalığım. Ve dikkat etmeme rağmen sürekli kilo alıyorum 78 ile gebe kaldım suan 82 yim. Yani ne yesem kilo oluyor dikkatte ediyorum çok aşırı da yemiyorum suyu da çok içiyorum neden böyle oluyor bilmiyorum..😭😭😭😭
gurcem Blackmom sürekli kılo alıyorum demıssın 4kılo almıssın😒 neyı panık yaptın anlamadım.Ben o haftda 10kılo almıstm
Gizemabc Blackmom cok almamissiniz aslinda. Bunye meselesi. Bazisi dikkat etmedigi halde almiyor bazisi da sizin benim gibi dikkat etse de aliyor da aliyor. Siz yine dikkat etmeye devam edin.
masalsii Blackmom aslında cok kilo almamışsın bence o kadar takılma ayrıca doguma kadar 10 kilo normal görülüyor, ben 12 haftalıgım 79 ile hamile kaldım 80 im şuan ama kendimi maksimum 10 kiloya sınırlamayı düşünüyorum 🤷🏼♀️
Blackmom Fatmacbc1997 Ya kilo mu yapar varsa eğer ? Evde kendim ölçüm yapıyorum normal değerlerde çıkıyor.. bebeğin suyu da ideal 🤔
Fatmacbc1997 Blackmom yani canim ister istemez yapabilir onu doktor test yapıyor yapıyor 22 .haftadan sonra orda belli olur
Blackmom gurcem zaten kilolu gebe kaldım.. Ayrıca doktorum çok kızdı demediğini bırakmadı çok kilo almışsın diye geçen hafta 81 dim bu hafta 82 1 hafta da 1 kilo almışım ki dikkat ettiğim halde....
nilay_ikizler0905 gurcem ben de anlamadım ala ala 4 kg almış ve bu durumu abartıyor🤷♀️ biri de gebelik şekeri olabilir demiş .🙄🤷♀️🤷♀️
Blackmom Gizemabc Kilolu gebe kaldım Zaten. Ve bünyem çok müsait almaya su içsem yarıyor derecesinde..
2cocukluhayatadogru Hiç de çok kilo almamışsın sağlıklı şekilde besleniyorsan hiç takma kafana😅 doktorlara göre herkes 8 kilo ile doğuma gitmeli😏
Blackmom 2cocukluhayatadogru Ya.. Yani demediğini bırakmadı kilolu da gebe kaldığım için.. aslında herşeyi yapıyorum yemek olarak ama çok aşırı yememeye çalışıyorum porsiyonları küçülttüm beyaz ekmek yemiyorum 1 dilim tam buğday gibi...
gurcem nilay_ikizler0905 😀 gebelık sekerı olan zaten 20 haftada 4 kılo degıl 14kılo alır.Bence doktorlarda abartıyor 😂 yada dalga gecıyorlar ben anlamadım
Mutlu_anne2 Ben kizimdat toplam 25 kilo almistim 20 haftaya kadar da 14 falandı nesini abartiyor acaba 72 ile halime kalıp 97 ile girmiştim doğuma bunda ise 30 haftaligim 8 kilo aldim hiçte kafama takmıyorum valla sende takma 😂
Blackmom Mutlu_anne2 Ah ah kilo hep sorunum oldu.. inşallah çok fazla almam her tartıya çıktıgımda kendimden soğuyorum 😭
aslimutlu1 Blackmom evde ölcmenle yapılan test aynı sey degil canım . Doktoruna mutlaka söyle bi gebelik sekerine bakılsın
Zeyk Blackmom 4 kilo çok değil ki haftana göre 23.haftadayim ben de 6 kilo aldım toplamda 4 kilosunu birden 20.haftamda almıştım bide