eglhnztrk internette araştırdım. Tadının çok kötü olduğunu mide bulandırdığını falan yazıyordu. Zaten mide bulantısı yaşayan kişileriz daha fazlasını yapmaz diye umuyorum 👍 ama burdaki söylemler gayet olumlu gönül rahatlığıyla bu vitamini kullanıcaö ozaman. Ben kilo almak istemiyorum bebek alsın istiyorum 😊😊