Sema_588 valla banada aynisini yapiyor ama sabaha kadar üstümü örtmeden uyuyorum ayaklarim hep dısarda doktorumla konuştugumda bebek büyüdükçe bunlar normal dedi yaşayacaksin bunlari dedi. Kendi kendimede iyiki büyüme yazamani kışa gelmiş diyorum yazin napardim yoksa 🙊🤦