gzmkya5805 merhaba bende bıraktıralı iki Hafta oluyor benim oğlum da 16 aylık artık 8.ayıma girdim emdikçe kasılmam artıyordu doktor erken doğum olabilir artık bıraktır dedi ama oğlum aşırı düşkündü emerek uyuyordu sadece ve gün içinde gece sürekli emmek istiyordu herşeyi denedim bırakmadı tabi psikolojisini bozmadan uzaklaştırmak istedim önce ama sürekli zorla açıp emiyordu hiç durmuyordu vermeyince. Salça sürdüm vs herşeyi yaptım sonra emmeye devam etti en son sabır taşı aldım aktardan onu sürdüm tadına bak gel dedm tadı değişiyor tabi Bi kere baktı bidaha istemedi sonra Bi iki kere daha isteyince sürdüm gösterdim istemedi daha sonra isteyince oğlum kötü olmuştu ya hani dedm hıı yapıp uzaklaştı tabi süreç çok zor ilerliyor ilk birkaç gece hiç uyumadı ama sabırlı olmak gerekiyor pes ederseniz başaramazsınız Bi kere kararlı olup devam etmek gerekiyor şimdi dediğim gibi iki hafta oldu ama hala huysuz durmuyor meme istemiyor artık ama gece uyumuyor gün içinde durmuyor Bi ay dolunca düzelir diyolar bakalım🙏