Dilan08 Arkadaşlar 8 aylık hamileyim arya diye düşünüyordum ama asel ismi de hoşuma gitti çok kararsız kaldım yardım ederseniz sevinirim sizce asel mı arya mı veya aselin yanına bir isim daha gerekli ne olabilir🤔🌸
Iremgokce Dilan08 canım yine sen bilrşsin ama asel çok vae vede eskiden bir şirket vardı aselsan diye benim o yüzden hoşuma gitmiyo ama arya çok hoş bir isim bence 🦩
hilalyavuz Seyma_1234 Nil benim hoşuma gidiyor hatta kızım olursa Nil koymayı düşünüyorum belki sizin de hoşunuza gider Eda, Ece bunlar da olabilir
Bambu Dilan08 asel de arya da cok konulan isim ama anlam olarak aselin anlami vok güzel ikisinin arasinda kalsam aseli koyardim😇
Seyma_1234 hilalyavuz evet Nil çok güzelmiş teşekkür ederim ben beğeniyorum ama eşim çok seçici isim begendiremiyorum😀