Amniyosentez Arkadaşlar yenidoğan için yarın bime gelecek olan ana kucağımı kullanışlı olur yoksa reflü yatağı mı? Fiyatlarıda uygun gözüküyor siZce bebek rahat edebilir mi?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Amniyosentez 2sini de almayacağım.Ana kucağı basit görünüyor 3ay sonra yıpranabilir.Üzerine 50-100TL verince bilindik marka alırsın hem garantiside olur.Reflü yatağı süngerden ibaret bebeği destekleyici hiç bir yanı yok🙇🏻♀️
Iremgokce Amniyosentez ben geçen geldiğinde ikisinide almıştım ikiside güzel ama fiyatları baya bir artırmışlar şaşırıdm 20-30 tl daha ucuza almıştım
Iremgokce Amniyosentez yok canım kokusu yok iki kenarında sırt destek minderi var ama altta kaymaması için olan destek yok buda fiyatından kaynaklı piyasada böyle olanlar biraz daha yüksek fiyatlı