Deletedmom0096 bende çektim ilk aylar çok kötü bir ağrı günlerdir bırakmadı beni. Ayağa kalkınca zaten sanki kafam kazan gibiydi. Parol içmemeye gayret ettim ama baktım artık geçmiyor ve dayanamıyorum içtim az da olsa rahatlatsın diye. Çok etki yapmıyordu ama hafifletiyordu. Bide duş ama bir süre geçmiyor canım. Biraz çekiceksin ama o da geçer 🙏 ah anneler 🤦🏼♀️