Tprkncr Atmacau 38.haftamdayım hamileliğim boyunca yaptırdım. Hatta en son 37. Haftamda yaptırdım. Hic bir sıkıntısınıda görmedim.
Duyguluuu Atmacau canm korkutmuşlar seni doktorun bile korkutani pimpiriklisini sevmem benim doktorum çok rahat onu görünce ben de rahat oluyorum olumsuz bisey desem hiç bisey demez
3_melek_annesi Arkadaslar bende 34 haftaligim kuafore gitmek istiyorum ama cekiniyorum utaniyorum yani bu korkumu nasil yenecegim