Zeynepcoskun 2 doz oldum ama ben 5 doza tamamlayacağım. Sağlık Ocağı bir aşı karnesi verdi, doğumdan sonrada o tarihlerde gidip 5’e tamamlayacağım. 2 doz sadece bu doğumda koruyor, 5 doza tamamlanırsa ömür boyu bir daha olmak gerekmiyormuş. İkinci bebekte tekrar aşı yaptırmaktansa şimdiden başlamışken tamamı olsun istedim.