Ec8791 Sezeryan sonrası iyleşmem biraz zaman aldı doğum yapalı 45 gün oldu hala başımda bulanıklık gibi birley var bazen ruhum daralıyor bu normal mi yoksa lohusa depresyonu filan mı acba hiç iyleşemeyecek gibi hissediyorum