58-zbyd evet duruyor ama kopma parcalanma olmadı . Bazılarında kayboluyormus ama bende kaybolmadı. Ama o bant kopupta herhangi bir zararda vermedi Allaha cok şükür. İçini hep ferah tut . Bi video var izle istersen , youtube da jinekolog dr. Kagan kocatepe nin amniyotik bant videosu . Orda bebek bantla oynuyor bile ..