Mrvve evet bennn yayladan ınıyordum dolmusta vajınam cok batıyordu eve geldım esıme dedım hamılesındır ondandır dedı akşam oldu canım acı ıstıyor makarna yapmıstım toz biberi atıyorum acısını hıssedemıyorum gece dısarıdan bol acılı yemek soyelmıstım vee Esıme dedım ben hamıleyım bak gor dedım snra adetıme 1 hafta kala kan verdım dıyer gun cıkar dedı ebe bende aradım gebelık yok dedı adetım geldı 2 gün gectı cubuk test yaptım cıft çizgi cıktı dıyer gun kan verdım 379 kusur cıktı hamd olsun bugunlere 20+1 haftalız oğlum olacak allah ızın verırse🙏🏻💙ve oglum olacagınıda rüyamda görmüştüm🙏🏻💕💕