Duyguluuu Anneler merhabalar bisey sorcaktim size 3 aydan sonra iştah açılıyor diyorlar ama benim 15 hafta oldu bazen iştah oluyor ama buara yok gibi öğürüyorum yiyesim gelmiyor neden acaba normal mi bu olan var mı böyle
Duyguluuu ozgeustun dogrudur canm geçiyor diyorlar geçmedi diye dedim canm skinti yaptım bilmem😏 ondan sorum dedim annelere