Buse_ilkim Merhaba 10+5 iz ama ultrasonda 11+2 çıktı bebeğim soranlara hangisini söyliycem ben bu arada bugün kahverengi akıntı yüzünden gitmiştim çok şükür hiç bir sorun yok dedi eskiden olan kn yavaş yavaş dışarı atılıyormuş burda çok kişi teselli etmişti hepsine teşekkür ediyorum 🙏🏻