__birafitap__ canım rahîm filmi falan çektirdin mi? Benim aşırı enfeksiyondan tahmin yapışmıştı az adet görmeye başlamıştım prolaktinim de yükselmişti tedaviden sonra normal düzenine dönmüştü hatta bende 2 gün adet olunca gidip test falan yaptım aynı senin gibi ama negatif çıkmıştı o yüzden yazmak istedim canım niyetim seni üzmek değildi 🙁