G-D27 10+2 hamileyim arkadaşlar 4 gün önce kanamam oldu hastanede yattım iğneler ilaçlar kullanıyorum. Yatıyorum evde, çok şükür kanama durdu. Duş almak istiyorum bişey olur mu tecrübesi olan var mı. Doktor ayakta duş al dedi ama çevremdekiler korkutuyor sıcak su sonuçta diyorlar. Soğuğa yakın alsam nolur kii😇
Zeyk G-D27 tabi sonra da grip ol üşüt kendini. Duşunu al rahatça saçma sapan şeylere kulak asma doktor duş alabilirsin demiş sakıncası olsa sıcak su kullanma da derdi
Sultanylmz G-D27 kanama olduysa sıcak dus yasak ılık su olck ayakta durmaciksn bol su iciceksn cnku aynı sorunu Bnde yasıyorum bu arada oturarak banyo ypmk en iyisi .
burcintrl G-D27 geçmiş olsun canım, 5 haftalıkken aynı durumu bende yaşadım şimdi 14. Haftadayım hala iğne ve ilaç kullanıyorum duş oturarak ılık suyla alıyorum, çok iyi dinlen, allah a emanet🙏
BusraVeli G-D27 Ilık suyla duş aldan iyi olur yani çok ta kaynar su olmasına gerek yok ve tabiki duş alman lazım çünkü buda önemli mikrop kapman düşük için çok tehlikeli olur
Zeyk G-D27 al tabi sıcak yapma kaynar su olmasın suyun ılık bir şekilde duşunu al üşütme soğuk su yapıp kendini 🌸
Deletedmom00180 Hamileliğim başında bende düşük tehlikesi yaşadım duş aldım fakat ben tabureye oturarak yıkandım doktorum bana ayakta olmamam gerektiğini söylemişti ve suyun çok sıcak olmaması lazım normal ılık bir su ile alabilirsin ve uzun kalmamaya çalış ne olur ne olmaz☺️
Deletedmom00180 G-D27 işte ne yazık ki her doktor bir olmuyor sizde kendi doktorunuzu dinleyin o halde😊
Ozlem_33 G-D27 canım benim de riskli gebelik bende de duş alma falan demedi ama çok sıcak su ile yıkanma ve otur dedi özellikle. Ayakta duş al demesine şaşırdım. Başka bi arkadaşıma da riski çok fazla idi tüp bebek ile ikizleri olmuştu. Ona 10-15 günde bir kere banyo yapabilirsin demiş. Sanırım kişiden kişiye değişiyor. Ama şunu çok net biliyorum sıcak su kanama kanalını tetikliyor riskli gebeliklerde hafif sıcak su ile yıkan derim ben ve ayakta durmaman lazım.