hilalyavuz Ftma01 cumartesi günü 15 haftalıktık o zaman öğrendik %80 erkek dedi 💙 bu ay sonu yeniden bakacak ama doktorumuz. Bu haftalarda da belli olur ama eğer bebeğin göstermediyse görememiştir o yüzden öyle demiştir doktor ☺️
sinemybt o_y_k yaaa bende 12 gün sonra gidicem ikili teste şu an 10+6 yım nasıl öğrendiniz acaba usg ile mi baktılar önce🥰
Zeynepcoskun Ftma01 14 haftalıkken öğrendik canım şuan 20 haftalığız hala kız☺️👧🏻 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Rabia59 Ftma01 16+6 haftalık hamileyim 6 gün önce tam 16 ya girmişken öğrendik kızımız olacak 🌸👼🏻 İnşallah değişmez bakalım 🤷🏻♀️
H_minsna Sdayvs Doktor bilgisine bağlı bıraz canım bide cihaz kalıtesıne 11de kıza benzetti 13de kız dedı daha değişmedi😊
o_y_k sinemybt evet kemik ölçümlerini yaptı doktorum burun kemiği vs. sonra %90 kız ama yine bekle alışveriş için dedi 16 haftada kesin kız alışverişe başlayabilirsin dedi 😀