Minikmucizemyolda Merhaba güzel anne adayları Beylikduzu medilife hastanesine gidipte memnun olan varmi?
Zuhal_19 Minikmucizemyolda ben sonradan geçtim. Canım öneriyle hatta bugünde muayenem vardı çok memnunum ama doktorlar Aralık ayına kadar dolu diye biliyrm.. Ben kesinlikle öneriyorum
Ozgur94 Minikmucizemyolda 32.haftamda geçtim selda hanıma iyiki de geçmişim memnunum kendisinden de hastanenin ilgisinden de
OzgeeKara Minikmucizemyolda Filiz Becerikli ye gidiyordum memnun kalmadım çok ilgisizdi Birinci Hastanesine gidiyorum şimdi..