Aysehira ya ben hiç regl sancısı çekmediğim için ilk gebeliğimde hiç anlamadım son gün hastanede işte belimden ağrı vurdu ve kasıklarıma doğru ağrılar oldu onu hatırlıyorum. Şimdi de acaba anlar mıyım doğum sancısını diyorum. Tarifi yok yani çocuğu kucağına alınca hiç bir şey hissetmiyorsun anlatılacak bş kelime bulamıyorum ben sancıya 🤣