Selam anneler 💁 Ben 22 haftalık hamileyim bugun doktora gittiğimizde doktorum normal doğuma bek uygun değil zorunlu Sezeryan olabilirsin haziran sonunda dedi. Araya laf girdi neden öyle oldugunu soramadım. Sezeryan olması benim için sorun değil doktoruma güveniyorum zaten hep içimde ben normal doğuramam diye bi kuşku var bu yüzden sezeryandan korkmuyorum sadece dikiş konusu biraz içimi ürpertiyor ama yinede anlamış değilim. Birde demek normal doğamıcak o zaman 42.haftada bile alsalar olur değil mi erkenden 37 38 de almaya gerek var mi?