Elif__ Merhabalar kızlar 🤰 4+6 haftadayım bugün dr a gittim kese 5 mm olarak göründü çok büyümemiş dedi 3 gün sonra yine gel yine bakarız dedi bu şekilde yaşayan yada bir fikri olan var mı 😔 yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻