Prensesannesi96 Esratas ultrasonda göründü mü canım geçen haftaki kan testimde 4 haftalık 25 inde ultasrona gtcem insallah görünür çok merak ediyorum .... ❤️
ilknrgl Merhaba kizlar bende tam 11 haftaligim bugun 😊🙏 haziranin ilk gunlerine geliyor dogum tam gununde dogarsa 😂
Sinem8812 ilknrgl merhabalar,benimde 13+4, doğum 20 Haziran görünüyor,kafam karıştı bende mi yanlışlık var sizin nasıl ilk günlerde oluyor
Semiha89 Merhabalar bende 8+2 yim ultrasonda bir gün önde gidiyor 8+3 gözüküyor bugun gittim hastaneye şükür hersey yolunda dedi.
Leylus hemsirebianne ben istanbul samandirada canım maalesef sağlık durumlarımdan dolayı işi birakmistim patliyorum resmen 😂
Leylus iremtzn ya ne güzel rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insallah canım nasıl gidiyor ne durumdasın 😍🤗