Hahhsueoe Kızlar öğlen 2. Kan verdiğim beta değermin sonuçlarını alıcam 1. 28.5 çıkmıştı doktor değer düşük demişti inşallah yükselmiştir sizlerden dua istiyorum 😇
Ay-Bek Hahhsueoe Yükselir canım. Ben de adetime 7 gün varken vermiştim 33 çıkmıştı. 2 gün sonra verdiğimde 119,2 çıkmıştı. İnşallah güzel olacak sıkma canını.
Mrvm005 Ben de hep 11 civarinda hissedip test yapardim adetten 3 gun once hissettim en sonkini adeti bekleyip kan verdim 49 idi normal canim endiselenme muhim olan 2 kati olmasi hayirlisi olsun hakkinda
Prensesannesi96 Hahhsueoe bende verdim şimdi doktor dedi cok yavaş yükselme var öğlenden sonra sonuç çıkacak 32 55 92 değerlerim 2 gün arayla bugün 200 üstü olmazsa sıkıntı var diye süphelencem dedi dua edin benim içime çok sıkıntı girdi 😔😔
Sunay10_ Hahhsueoe hayırlısı ile yükselmiş olsun düşük değil benim ilk verdiğimde 28 çıktı içini ferah tut
Hahhsueoe Sunay10_ teşekkür ederim bekliyorum şuan sonuç çıkıcak canım ilk kadın doguma nezaman gittin
Sunay10_ Hahhsueoe iki gün arayla kan verdim 1 hafta boyunca yükselme devam edecekmi diye sonra gittim keseyi gördüm 1 hafta sonrada kalp atışı duydum canım
Hahhsueoe Sanem19 çıktı canım 376.1 yükselmiş çok şükür ama doktor bey 1000 nin üzerinde olması gerekiyor dedi