BaharKeskin Kızlar merhaba 23 haftalık hamıleyım dah oncekı kontrolumde grıp oldugumda ıdrarımda enfeksıyon cıktı bır defalık antıpıyotıkle atlattımm ama cok sık wc ye gıdıyrm ve ıdrarımda kötü kokular var benim gibi olanınız varmı napmam gerek ???