Denizlila00 Kızlar devlet hastanesi acilinde kan verdim ama sonucumu göremiyorum. Tahlil sonuçlarıma tıkladığımda e nabıza yönlendiriyor. Ordada girilmemiş nası görebilirim bilgisi olan varmı
sumosgoksu Denizlila00 canım gittiğin hastaneye nin laboratuvar sonuçları yaz barkod olması lazım orada hasta numarası var
Denizlila00 zengooo belirtim yoktu 14.gün bugün sadece grip oldum aşırı derecede bu belirtimi blemedim