Seherbrs Kızlar 30 haftalık hamileyim canim sürekli çikolata tatlı istiyor bazen gece uyanıp bile çikolata yiyorum varmi böyle benim gibi olan korkuorum sonra çok yiyom bisey olcak bebegime die ama hakim olamiom
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Seherbrs Bende de çikolata krizleri başladı.İçinde katkı maddesi çok fazla tüketmemek lazım.Ben canım istedikçe kek,kurabiye yapıyorum.Reçel yada balda tüketilebilirsin.