Ben hemşireyim . hastanede yaşadığım şeyi anlatmak istiyorum . belki fikriniz değişir. Hamile değilim o zamanlar evli bile değilim . liseden yeni mezun olup çalışmaya başladım . tetanoz aşım falan vardı yaptırmıştım daha önceden . bir gün ilaç hazırlarken elim kesildi . elimi kesen normal cam parçası . kanamayı durduramadılar . dikiş attılar . dikiş attıkları set temiz çamaşır suyuyla yıkanmış sonra tekrar steril edilmiş kimsenin kullanmadığı setti . dikiş atıldı kanamam durdu pansuman yapıldı. Ben normal çalışmaya devam ettim . sürekli orda olan servis doktoru bana tetonoz yaptırmadığımı belirtti . bende benim aşım var dedim . aşın olsa bile yaptır dedi. Herşey tertemiz olabilir senin aşın olabilir ama i aşın en az 3 yıllık olduğu için antikorlar üretilebilir dedi . hiç bir zaman elinde imkan varken bunu geri çevirme değerlendir dedi . haklı da . bebeğimiz için gerekli bişey bence . ben de 10 gün önce yaptırdım . ikinci dozu kaldı