Merbur ben ilk doğumumda doktoruma söyledim bana yok devlet sezeryan yapan doktorları takip ediyor,hastaneye ceza ,doktora eğitim veriliyor çok sıkı takip var falan anlattı,hiç istekli değildi ; sonra erken suyum geldi doğum başlamayınca acil sezeryan oldum.
Özelde doktorlar sezeryana istekli olur sanıyordum benimki şaşırtmıştı