HOB ben Sanmed’e Gul Yaman’a gidiyorum. Bizim detayli usgyi o hastanede calisan radyolog doktor yapti. 20 lira almislardi. Perinatolog olmadigi icin. Ky Klinikte adini suan hatirlamadigim bir doktor varmis Kadir Yaman degil digeri. Ona iyi diyorlardi