Benim ücretli iznim 1 temmuzda bitiyor temmuz haziran tatil zaten ben o sıra maaşımı alabilmem için okula devam edeceğimi mi bildirmem gerek? eylülde ücretsiz izni başlatmayı düşünüyorum .tatilde maaş almam için eylül seminerine gelip mi bırakmam gerekecek