ecekohen bence hem özele hem develete git. Ben ilk hamile kaldığımda devlette 6 kan tüp ve iki kere idrar aldılar herseyime bakıldı. Dr bınları burda yaptır özelde 1000 liraya yakın dedi. Sonuçları aldım özele gösterdim. Hem özele hem devlete gidiyorum