HavvaDemir Dermotol8bi doktoruna gittim bana krem verdi ve asit gibi birşey sürdü eğer doğuma kadar gitmez ise serzeryan olacağını söyledi. Ama benim vajina bolgemde çıkan sigiller çok fazla tehlikeli bir yerde değil dedi . Bu sigiller 2 seansta yok edicez denildi. Daha kadın doğum doktoruna gitmedim haftaya ona da gidicem oda görsün diye. Sigillerin bebeğe bir zararı yok muş. Neden bulaşmış cinsel yolla bulaşan bir virüs müş. Doktorum bana eşinizle ilişkiye girmeden önce vajina bölge bizi temiz tutun ve korunarak girin dedi 🍀
Gzdnr HavvaDemir Bende de var canım eşten bulaştı sezeryan olcak Allah nasip ederse ama 3 doktora gittim ucude gebelik varken tedaviyi uygun görmedi şuan yok ama virüs bulaştığı için birkere tekrarlıyor arada
Deletedmom0026 HavvaDemir ne kdr temizlesende bulasacak cunku su yolu ike bulasiyor islakliktan , birbirinize bulastrmaya devam edeceksiniz haliyle evet cinsel yolla bulasiyor malesef normal fogum yapamazsiniz bebeginizin sagligi icin.
Esraozturk92 HavvaDemir benim eşimde çıkmıştı o sigillerden HPV virüsü diye geçiyor zararlı ve zararsız olanları var eşim gidip yaktirmisti bana geçmemesi icin birdaha tekrarlamadi
Gulsunn Bende de var maalesef ve doktorum sezeryan dedi. Benim ilk başta çoktu ama şimdi çok azalmış bilemedim neden
minikmelegim_ Bende de çikti boyutlari buyuyor. Doktor hicbir sey yapamam ne krem ne ilac veremem dedi. Bende sezeryan olacagim :(