11223344 Merhabalar 7 haftalık hamileyim tahlillerde ciddi anlamda d vitamini eksikliği çıktı. Büyük problem olur mu ne yapmalıyım fikri olan ?
Kubraaas @11223344 çoğu kişide çıkıyor. Ben de bir şey olmadı. Verdiği damlayı biraz kullandım sonra unuttum. Bir daha da kimse ilgilenmedi d vitaminimle
Tgbh2810 @11223344 bendede vardı canım ve gebeliğimin başından beri doktorum düzenli kullanmamı söyledi. Doktorun kullan dediği müddetçe bırakmamanı kullanmanı öneririm. Ben 36. Haftamdayım 10 ar damla hala kullanıyorum.