Kubraxx 40 haftalık olduk sonunda kızlar. Bende sancı falan yok ama sabah kalktığımdan beri bulantı kusma var çok kötü. Burda açılma belirtisi diye okumuştum. Beklesem mi acile mi gitsem. Yaşayan var mı böyle bişey
Sedapelin Kubraxx bende dogum esnasında surekli kusuyordum yanlış nefes almaktan demişlerdi bi kontrole git bence eger hicbirşey yiyemiyorsan