aslimutlu1 yanlız ilçedeki kadın doğum doktorum da en erken 37 de alabiliriz dedi suyum azalıyor tansiyonum da sorun var sürekli hastanedeyim 31 haftada yatışım yapılacaktı çok şükür biraz yükseldi . üstelik tüp bebek rahmim ters son ana kadar bekleyip risk e mi atayım bekleyeceksem normal yapayım o zaman