Bende 30+6 da üçüzlerimi doğurdum ama gebelik kolestazından dolayı. Onun haricinde bir sıkıntımız yoktu. Üç tane olmasına rağmen kolestaz olmasa 34 e kadar giderdik. Ama kısmet değilmiş. İnşallah sen vakti zamanında doğurursun 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 İkizlerde maksimum 38 hafta. Allahım yardımcın olsun 😇🙏🏼