Hasret06 ben 22 gün progestan iğne olmak zorunda kaldım,ayrıca hapta kullandım. Çok şükür şuan 19+5 iz. Önemli olan bebeğin kesesi dışındaki oluşan kanama alanının kontrollere gittiğinizde küçülüyor olması. Bu kanama alanında oluşan kan bazen vücuttan dışarı atılıyormuş bazende vücut onu kendi absorbe esiyormuş. İnşallah sizde bebişte sağlığına kavuşursunuz,sağsalim kucağınıza alırsınız.