Dilarasavull44 Dün hamile oldugumu öğrendim ve bu gün adet olucakmisim gibi karnım agriyo duramıyorum 8 ay önce düşük yaptım korkuyorum
-3516fnd- Dilarasavull44 Canım panik yapma.Bende hamileliğimin en başında kasık ağrısı yaşadım.Bebek yerleşiyormuş meğer.Aklına kötü şeyler getirme.İnşallah herşey yolundadır.
Deletedmom124 Dilarasavull44 sakin ol canım bende öyleydim doktorlar apandisit ameliyatı dediler bana karnıma bastirdilar öldürüyorlar Di beni meğer hamileymiş im ondan ağrım çok varmış ilk zamanlar oluyor böyle şeyler ama çok kafana takıldı ise doktora git canım