BsraAkarDemir Kızlar afedersiniz ama 4 gündür tuvalette ağlıyorum resmen! Doktorum şurup verdi bugün duphalac sabah içtim fakat daha bir faydasını görmedim. Yemediğim şey kalmadı kayısı,armut vs .. Sütü muzu kestim yapana kadar. Ne yapmam lazım perişan oldum ...
esoeso BsraAkarDemir 10 gn cıkamamstm ben doktrm osmolak vardı aynı dk ıse yradı tadı zeytnyagna benzyr evde zeytnygı ıcsen daha ıyı olrr ıstersn dene o surubu bn cok faydasnı gordm
Esrelf BsraAkarDemir sabahları aç karnına bir bardak ılık su için. Gün içinde 1 kase kuru erik veya katısı tüketin.3 litre su için. Birde zeytin yağı iyi geliyormuş ama onu da nasıl içeriz bilemiyorum valla. (Yarım çay bardağı kadar)
Elen BsraAkarDemir kuru incir iyi geliyor diye duymustum sabah ilik su ile kuru incir yiyin ac karniniza
Homozigotmutant BsraAkarDemir kardeşim o şurup günde 3 taneye kadar içiliyor . Akşam yatmadan önce kefir iç bakalım işe yarar mı ben de çok işe yarıyor şade olsun ama kefir
BsraAkarDemir esoeso İçimde taş var resmen ☹ O kadar canım yanıyor ki anlatamam... Yarında o ilacı alıyım madem ☹☹☹☹
BsraAkarDemir Esrelf Zeytinyağı imkansız gibi ☹ Kayısı tüketiyorum su zaten hep içerim . Sabah ılık suyla başlıyayım yarın güne .. ☹ Sağlık kabinine gittim yoğun bakım hemşiresi işletiyor. Oda demez mi şimdi orada tıkaç olmuştur o düşmeden ne içersen iç yapamazsın 😣 Haklıda taş var bi taşta yürüyorum.....
EbruUslu BsraAkarDemir canım hamılemısın kac hamıleysen kac haftalık bende hafıf 7. Haftalarda sıskınlıkle beraber oldu bana doktorum bı toz vermıstı aksamları suya katıp ıciliyor sabah normal tuvalete cıkıyorsun ve karın agrısı ishal yapmıyor
BirsenDeniz BsraAkarDemir bende 4 gün çıkmamıştım resmen yerlerde sürünüyordum doktorum lavman yapmamı önermişti ve yaptık bihemen rahatlattı hatta acile gidin demişti ama ben evde yaptırdım hiç bir sorun da olmadı
Arya92 Bana kendini zorlama demişti ve lavman vermişti libalaks.lavman çok iyi değil biliyorum ama doktorunuza danışın yine de süre çok uzun geldi bana 5-10gunler gebelik için.ve magnezyum ilacını günde iki kere iç demişti bana ishal yapıyormuş ama benim bağırsaklar tembel olduğu için anca işe yarıyor.komposto kaynatıyorum falan kabızlık çok zor.
BsraAkarDemir Arya92 Ben o kadar çok zorladım kü bugün kendimi ... Sürekli bi burukluk hissi var tuvalete zor atıyorum kendimi ama ağlaya ağlaya çıkıyorum. Doktor olmazsa acile git lavman yapsınlar dedi . Evde yapabileceğimiz bir şey mi ? Tıbbi müdahale gerekiyor mu ?
Esrelf BsraAkarDemir tıkaç oluştuysa sıkıntı ya😟. Olmamıştır inş. Doktora bir danışın ıkınmayın fazla. İyi olmaz bebek için. Bu arada duphalac etki etmediği zaman ölçek miktarı arttırılır. Doktora sorun ama.
AytlKandemir BsraAkarDemir yoğurtla zeytinyağını karıştırıp yemeye çalışırsan iyi gelmişti baba çünkü aynı sorunu bende yaşadım ve popoyu zorladığım için kanamıştı akşamları yatmadan önce yoğurt+Zeytinyağı birde sıvı besinleri çoğalt.geçer inşallah
Arya92 BsraAkarDemir kendi yapabilirsin canım.eczaneden al libalaks .bana 2tup al makatin içine sık dedi.ben çok sıkışık değildim kendim yaparım dedim yokmhic zorlama dedi o yüzden bir tüp aldım.sen iki tip al bence.makata sıkıp bekle.kisa sürede yaparsın inşallah.cocuklar ve hamileler içinmiş libalaks.bir sorun olacağını düşünmüyorum çünkü doktor bana özellikle verdi .önemli olan alışkanlık haline getirmemek.nobetci eczaneden bile alabilirsin.cok zor kabızlık canim
Arya92 BsraAkarDemir haftanın erken zararı olur mu bilmiyorum ben 23 haftada vajinal muayenede doktor çok kabizsin demişti ve çok utanmistim akintim vardı ondan muayene ettiğinde anladı.bende akintim var diye çok zorlamadim korktum dedim o da hiç zorlama dedi ve lavman verdi.doktor demese zaten yazmazdim canım.libalaks lavman istersen internetten arastir öyle al eczaneden canim
GzdeDnerta BsraAkarDemir bende aynı sıkıntıyı yaşadım ve hemoroid den yürüyemez hale geldim Baya da ıkındım iki gün üst üste çok kötü oldum korktum bişey olcak diye ama sağlık ocagındaki ebe ile konstum çok ıkındm dedim korkma bişey olmaz son ayda sakıncalı asagı itersn dedi.kayısı suyunu kendın yap evde sabah aç karnına iç
Ipekokanliya Bence eczaneden lavman alın önce güzel bi içiniz boşalsin daha sonra boşalınca yeşilinize içtiğinize dikkat edin ılık su için sıvı tüketin bol bol
BsraAkarDemir Arya92 Bende 33 haftalığım bazen istemsizce ıkınma bile geliyor ay çok kötü ya hiç bu kadar zor durumda kalmamıştım. Lavmanı sen kendin mi yaptın evde ?
Arya92 BsraAkarDemir evet canım zaten küçük bir tüp şırınga gibi ucuna birşey takıyorsun ve popona sıkıyorsun.biraz bekleyince hemen yapıyorsun zaten.evde yaptım.eczaneden alip.doktor reçete ile yazdı ama reçetesiz de alabilirsin belki.cocuk ve hamileler içinmiş.adi libalaks
Hellimpeyniri BsraAkarDemir ben de kabız oldukça o libaşaksı kullanıyorum bende de çok işeyaradı. Tavisye ederim
BsraAkarDemir Arya92 Anladım canım yarına kadar bekleyeyim sabah çıkamazsam ilk işim almak olacak. Teşekkür ederim
BsraAkarDemir Arya92 Canım ben şimdi aldırıyorum doktorumu aradım oda başka bir marka verdi .. Neyse markası çok önemli değildirde ben çok pimpirikliyim. Değişik şeyler oluyor mu ilacı verince yanma vs ? Birde dikkat edilmesi gereken bir şey var mı yaparken ?
Arya92 BsraAkarDemir rica ederim en azından rahatlarsın.bana hiç zorlama dedi doktor.simdi komposto falan içiyorum.normalde de kayısı çok yerim ama bana mısın demiyor.magnezyum magnorm vermişti onu günde iki kere iç dedi.cok geçmiş olsun.
Gunesimveben Bnde magvital magnezyum iciyorum doktorum ilk basta gunde 2 kez kullan demisti kabızlık vardi bndede 2 tane icince cok ishal yapti bni 1 tane kullandigimda wc sıkıntım kalmadi duzene girdi resmen
Arya92 Gunesimveben evet bana 2tanw iç dedi bazen aşırı çalıştırıyor 2ictigimde bazen 2bazenntek alıyorum şimdi kabız olmaktan korkuyorum çünkü normalde de çok kabız olurum gebelikte olunca daha zor