Meltemaydn Hastanede iken de yazmıştım aslında ama tekrar yazmak istedim. Hem hastane sonrası neler yaşadığımı da anlatmış olurum burada. Suyum azaldığı için 1 hafta erken geldi oğlum. Akşam saat 8 9 gibi hastanedeydim. Sadece kontrol olacağım sanarken 1 2 saat içinde sezeryan olacağımı öğrenmek pek de hoş olmadi çünkü hiç hazır hissetmiyordum kendimi ve çok korkmuştum. Bu arada alttan muayene de etmek istediler ama ben izin vermedim. Plânlı Sezeryanda da böyle olduğunu bilmiyordum. Neyse beni hazırladılar ama uyuşturma istemedim, tüm narkozda ise uyanamazsın dediler. Öyle böyle derken anestezi uzmanı epey laf saydı bana. Harika bir moralle girdim yani. Düşünsenize pat diye yüzünüze uyanamazsın ya da uyanman saatlerini alır diyorlar. Ameliyathaneye kimseyi almadılar, sedye ile beni gotururlerken en son saati gördüm ve Allah büyük dedim. Zaten Mevlid kandili gecesi doğdu yavrum. Masaya yattığım zaman da Allah büyük dedim sonra zaten uyuyup kalmışım. Öyle bir moralle girdim ki o süreç boyunca rüya gördüm. Rüyamda aksilik oluyordu ve nabzım düşüyordu. Şimdi olmaz oğlum için savaşmak zorundayım diyordum ve çok şükür daha odaya gitmeden son 3 4 dikiş atılırken bağırarak uyandım. Ilk ayağa kalkma gerçekten zulüm ama çocuğunuzu getirip kucağınıza verdikleri zaman o ağrı sızı yok oluyormuş bunu anladım. Onun o kokusu bütün her şeyi silip atıyor. 24 saat kaldım hastanede ama eve gelince kendimi daha iyi hissettim ve ayaklanmam daha çabuk oldu. Şu an yaranın üstünü de açtı doktor, duşumu da aldım ve kendimi çok iyi hissediyorum. Hele de eşim en büyük destekcim iken sürekli çok şükür diyorum. Bana bir şey olacak diye çok korkmuş ama çok şükür geçti o süreç. Her şeyime yardım ediyor ve bu durum beni o kadar duygulandiriyor ki oturup ağlıyorum. Tuvalete oturamıyorum tek sorunum şu an için o ama herhalde yaklaşık 10 güne kadar o da geçer diye umuyorum. Bu süreçte yardım eden kişilerin olması çok önemli ama kimse eşimin bana ve bebeğime yaklaştığı şekilde yaklaşmıyor. Hem yardım etmek için yanimda kalıyorlar hem de bebeğimi gece emzirmek istediğim zaman veya altı değişmesi gerektiği zaman da "Tamam bu kadar emdi yeter, çocuk uyuyor altını sabah değişiriz" vs şeyler diyorlar. Çok zoruma gidiyor ama ne diyeceğimi de bilemiyorum açıkçası. Bu konuda da çok doluyum.😔😔 Epey uzun yazdım kusura bakmayın. Sezeryan hakkında sorusu olan falan varsa da elimden geldiğince cevaplarım.
Bserappp Meltemaydn bende genel anestezi ile sezeryan Doğum yaptım 6 gün önce bandajım açıldı benim de ama oturup kalkarken falan inçe Bi sızlama var Doğumdan sonra da ayağım şişti benzer şeyler yaşadınız mı
Karakuzuu Meltemaydn Rabbim sağlıkla analı babalı büyütsün inşaAllah. Benim de o haftada alınacak da. Acaba kaç kilo doğdu bebeğiniz
Meltemaydn Bserappp evet aynısı bende de var şu an. Ayaklarım falan çok şişkin. Dikiş yeri de uyuşuk durumda ve acayip sıcak hissediyorum o kısmı.
Meltemaydn Canimoglumkubra âmin inşallah. Inşallah siz de hayirlisi ile alırsınız yavrunuzu kucağınıza.
Meltemaydn Bserappp dün alındı. 5 gün geçti aldı ve bandaj alınana kadar duşa girmemi yasaklamıştı. Bandaj çıkınca girdim ve bir kez daha doğurmuş gibi rahatladım ya. Duş bütün yorgunluğu atıyor
Bserappp Meltemaydn su geçirmez bandaj vardı bende hastaneden çıkınca yapmıştım hemen de ağrı yapmaya başladı oturup kalkarken falan inceden sen nasılsın