Emin_e aynenn bende öylee 24.haftamda kanamam olmuştu acile gitmiştik çok kötüydüm ağlıyordum hep. Hemşire benle tuvalete geldi kanamanın rengine bakacam dedi baktı uzandım alttan muayene etti o an sadece vereceği cevaplara odaklanmıştım diğer yapılan hiç umrumda değildi. O hafta doktoruma da görünmüştüm siğil sanmıştım basit bir sivilceyi bende galiba siğil çıktı dedim gel bakayım dedi hiç utanmadan baktırdım oysa ki hamile kalmadan önce klomen kullanıyordum doktorum alttan muayene edecem dediğinde hayır diyip utanıp kabul etmemiştim😊insan bebeği için her şeye susuyor o an sadece bebeğe odaklanıypr