Dilankazann bende nisan gece gelmişti sabah 7 de birdaha geldi ..bekledim duş aldim 12 yi buldu hastaneye gitmem beni eve tekrsr gönderdiler ama sancidan ağrım vardi ...tekrsr aradık boyle ağrılar arttı.. sıcak suya otursun ve uyumaya çalışsın bunları yapınca hala devam ediyorsa gelsin dediler....kuzum o anda o ağrı geçsin ağrı kesici verilsin diye düşünüyorsun..ki insallah açılman olur da öyle gidersin orasi ayrı konu...ben almanya dayim bu arada açılma yok ve sanci cok ertesi gün sezeryan istedim yapmadilar😏😣...2 gun daha çektirdiler ağrıyı sonra sezeryana aldılar 🤦♀️😁😁