Habibegnc Kizlar yasayamamiz varmi bu durumu sagima vrya soluma yattigimda otarafa toplanip orda hareket ediyo. Acaba bu durum rahatsiz edermi bebegi e ben nasil yaticam bu durumda 🙋🏻♀️
oznurckose Habibegnc Ben aylardır sol tarafıma yatıyorum uygulamada da en sağlıklı pozisyon sol taraf olduğunu söylüyor bebekle kan dolaşımı açısından
Duuyguum Bende öyleyim sağıma yatıyorum kafası oynuyor alttan soluma yatıyorum ayaklarıyla vuruyor alttan nasıl yatacağımı şaşırdım şuan karnım yamuk yumuk oluyor şuan kalkıp oturcam yatağın içinde en sonunda
Lyg Valla aynı durum bende de sağa mı yatsam sola mı yatsam sırt üstü mü yatsam bilemiyorum her türlü tekmeliyor 🤦🏽♀️Sağa veya sola yatsam sanki bebeğin üstüne yatıyorum gibi hissediyorum uyuyamıyorum sırt üstü yatsam iyi değil diyorlar 🤷♀️Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin de doğursak artık😂uykular haram oldu şimdiden😂