Leyla_Alexandra Merhaba kızlar bebeğe eşya almaya kaç aylıkken başladınız ben 6 aylık oldum düşünüyorum yavaştan başlasam mı diye bide ilk ne ile başladınız ne aldınız kafam çol karışık hangi taraftan başlasam bilmiyorum 🤦🏼♀️😃yardımcı olursanız sevinirim ❤️
kayramom1 Leyla_Alexandra başlamalısın tabiki bende 25 haftalık hamileyim beşiği arabası kıyafetlerinin Bi coğu hazır suan bile birsürü eksik var
bsra18- Leyla_Alexandra Benim ikinci gebeliğim ilkide kızdı bu da kız 🙈 hastane çıkışı bir kaç parça yeni takım birde bez ve biberon aldım geri kalan herşey booollca var 😂🙈🥰
zelis63 Leyla_Alexandra 20 haftalığım bende daha başlamadm 😅 ama geçen gün tulum gördüm indirimde aldım şuanda 6 tane tulum ve 2 emziğimz var
Minnosizmmm Leyla_Alexandra ben şuan pek bise almadım ama anneannemiz ve babaannemiz yarıştalar o yüzden alasim gelmiyor en son kayınvalidem 2 yaşına kadar kızıma kıyafet almış yorgan battaniye falan biz sanırım bi arabasını alacağız. Beşiği de annem ben alacam diye diretiyor saldım valla bende 😂
Leyla_Alexandra kayramom1 kaynanam eltilerim hiç bir şey alma diyo uğursuzluk getirir falan .. aslında inanmıyorum bu tür söylenenlere ama ..
Deletedmom00260 Merhaba, ben yeni başladım alışverişe. İlk etapta kıyafetleri aldım erken doğum olma riskine karşı ne olursa olsun hazırlıklı olmak lazım. Sonra Banyo seti aldım a101 e gelmişti fiyatı uygundu. En son da bebek arabasını aldık, bu hafta da beşik bakacağım ama çok kararsızım beşik konusunda.
Leyla_Alexandra Deletedmom00260 bende beşikten başlamayı düşünüyorum bakalım hayırlısı bir liste hazırlamam lazım
Deletedmom00260 Leyla_Alexandra Sonradan hepsini almak da zor oluyor. Bebek doğunca alışveriş yapabilir misin bilmiyorum. Batıl inançlar bunlar. İlk zamanlar ben de uygun görmedim ama 7. Aydayım artık zamanı.
kayramom1 Leyla_Alexandra kız yok onu 2 3 aylık hamilelere diyorlar erken değil bence ben şimdiden ağırlaştım
Deletedmom00260 Leyla_Alexandra Beşik neye karar verdiniz? Park yatakla sallanır karyola arasında tereddütte kaldım çok.
Leyla_Alexandra Deletedmom00260 bende sonradan zor olur diye yavaştan başlayım diyorum .. lohusayken dışarı çıkıp alışveriş yapıcak halim olmayacak bence 😃🤷🏼♀️
bsra18- Deletedmom00260 canım ilk etapta zaten onlarda yatmıyor onların zamanı var. Siz ilk önce bir anne yanı beşik alın sepet beşiklerden sallanır olsun. Bebek kendini toparlayınca ortalama 8-9 aylıkken park yatak veya büyüyen beşik alın.
Deletedmom00260 bsra18- küçük sallanır ahşap bir beşik aldık yatakodasına koymak için. Anne yanı çok istedim ama odam musait değildi onun için. Şimdi aldığım küçük sallanır beşiği yatakodasına aldık, bebeğin kendi odasına ne alacağım bilmiyorum çok kararsızım.
Nuraslanklc Leyla_Alexandra 😂geç bile kalmışsın diyeceğim ama tam zamanıda sayılabilir😅 ben zıbın alarak başladım bol heves ettiğim şeyleri aldım reflü yatağı ihtiyaç olarak ilk aldığım şeylerden biri oldu😌 indirimlerden falan ne yakalarsam aldım
Deletedmom00260 Leyla_Alexandra Bana da çok kişi önerdi bakalım ben de haftasonunu bir bakacağım. Kraft dışındakileri beğenmedim kumaşları çok kalitesiz. Kraft da epey pahalıydı.
bsra18- Deletedmom00260 onun için acele etmeyin işte bebek zaten dediğim gibi 8-9 aylık olana kadar sizinle yatacak yüksek ihtimal o zamana yakın büyüyen beşik alırsınız hem ilerisi için de iyi olur karyolaya dönüşüyor. Ben ilk kızımda park beşik de aldım ama pişmanım yani çok fazla yatamadı mecbur büyüyen beşik almak zorunda kaldık şimdi oda beşik cenneti 😂😂 her köşede ayrı bi tane var
Minnosizmmm Leyla_Alexandra iki tarafında ilk torunu olmasının ekmeğini yiyoruz sanırım 😂 aynen öyle yapıyorum 😏
Evrem1 Leyla_Alexandra ben 30.haftalarda basladim ama keske daha erken başlasaydım. Son haftalar ve son aylar cok zor geciyor. Alisveris icin gezmek lazim ama vücut tasimiyor agirligi. En guzeli erken baslamak.
Leyla_Alexandra Evrem1 hep 7 aya girip başlayacağım diyordum ama bu aralar aklıma takılıyor her şey üst üste gelicek yavaştan başlasam diyorum .. öyle de yapıcam