Deletedmom00260 Selam kızlar, arada inanılmaz derecede midemde asit oluyor, midemden de kursağıma çıkıyor. Sanki boğazımda acımsı bir sertlik var gibi oluyor.Boğazımda yumru var gibi oluyor. Aynı sorunu yaşayan var mı?Nasıl çözüm buldunuz? Bu hafta doktoruma da danışacağım.
Nuraslanklc Deletedmom00260 yoğurt maden suyu süt😅 sürekli biri işe yaramıyor bende bazen biri kesiyor bazen diğeri o sebepten 3 ünü de dene canım
Esraygtf Deletedmom00260 gaviscon maviscon şişeyi içsem kâr etmedi bana 34. Haftadayım cok kötü durumlar😂 sütle geziyorum elimde bir tek o iyi geldi
Ecemsbaby Esraygtf aynen gaviscon anlık iyi geliyor sonra yine aynı. Bende de fayda etmedi. başı yatarken yüksek tuttum yemek yedikten sonra uzanmadım hemen ayrıca yediklerimze de dikkat etmek lazım onlar da yapıyor Deletedmom00260
Aysekemen Aynısı bende de var özellikle gece yatarken ağzıma ağzıma geliyordu doktora söyledim şurup yazdı onu kullanıyorum ben de etkisini gösterdi
Deletedmom00260 Aysekemen Ben de bu hafta gittiğimde söyleyeceğim kaç gündür aynıyım fenalık geçiriyorum adeta.
Gsueksbue Gaviskon kullaniyirum kızlar ben harika bişey yanma nedir asit nedir unuttum sizede tavsiye ederim.
Deletedmom00260 Ecemsbaby Daha önceleri yoktu ne olduysa şu iki haftada oldu. Yediklerim değişik şeyler değil🙈 Özellikle meyve yiyince olmaya başladı onu fark ettim. Bebek büyüdükçe sorunlar da artıyor sanki😖
Ecemsbaby Deletedmom00260 haklısın canım haftalar ilerledikçe birtakım değişiklikler oluyor benim de iki hafta kadar sürdü mide yanması şimdilerde yok çok nadir oluyor neye göre oluyor henüz çözemedim 😊 Allah yardımcımız olsun
Yenianneadayi2208 Deletedmom00260 normal cnm bunlar bende de fena durumlar doktor surup verdi ama ilaç kullanmak istemiyorum olabildiğince dayanmaya çalışıyorum.Allah yardımcın olsn
Merryy Deletedmom00260 benimde yemeklerden sonra boğazımda sanki bişey kalmış bişey oturmuş hissi var geçmiyor bi türlü yutkunurken bile hissediyorum ne olduğunu çözemedim doktor kontrolümede daha çok napcam bilmiyorum 😏
FOZB Benim de öyle oluyordu midem asit yanıyordu mandalina ve portakal yemeyi bıraktım ondanmi bilmiyorum ama rahatım