Aysekemen 32+2 hamileyim kontrole gittiğimde 1850 kilosu dendi çocuğun kilo alması için ne yapmalıyım?
MNursel Aysekemen 30+2 haftalıkken gittim 1600 'du bugün gittim 34+3 2440 kg denildi .haftasına göre uygun diye söyledi. Ben sabahları pekmezi tükettim canım. Zaten yoğurt ve süt çok tuketiyorum. Pekmez bebeğe kilo aldırır derler.
gulsenkonakli Aysekemen haftasıyla uyumluysa neden kilo aldırmaya çalışıyorsunuz ki? Kilo = sağlık demek değildir rahat bırakın şu bebeleri. Şimdiden başlayıp doğduktan sonra 4. Ayda muhallebilerle şişirmeye çalışıyorsunuz yazıktır.
Aysekemen MNursel Bana da en başında meyve demişlerdi ilk günümden beri meyve yemediğim bir allahın günü yok ama kendimce yeterli hissetmiyorum ama söylediklerini deniycem teşekkür ederim😊
MNursel Nuraslanklc yok canım kahvaltıda ekmeğe 4 5 defa bandırıp yiyordum. Kaşıkla değil. Ama her sabah yedim nerdeyse.
Aysekemen Sivasgelini bana da iyi kilosu dedi ama ne biliyim içim pek rahat etmedi içime bi kurt düştü bir de son 2 ayda daha çok besin alırmış diye biliyorum o yüzden çabalıyorum biraz😂